برپایی نمایشگاه «خیمه انقلاب» در بندرعباس

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس از برپایی «خیمه انقلاب» همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان انقلاب خبر داد.

مجتبی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیمه انقلاب واقع در میدان انقلاب در مرکزیت شهر بندرعباس به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب برپا شده و آماده بازدید شهروندان است.

وی با بیان این که این کار با هدف نشان دادن هویت میدان انقلاب به همه شهروندان انجام شده، افزود: این نمایشگاه با محتوای نوستالژی مرتبط با دهه فجر و فعالیت اشخاص و گروه‌های انقلابی شهر بندرعباس آماده بازدید است.

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس با بیان این که تظاهرات انقلابی بندرعباس از همین میدان شروع می‌شد، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ماکت دو مسجد قدیمی شهر بندرعباس که پایگاه برای انقلابیون محسوب می‌شد طراحی شده است.

سلیمی اضافه کرد: نمایش تصاویر قدیمی در خصوص فعالیت‌های انقلابی مانند برگزاری نمازهای جماعت پرتعداد و تظاهرات مردم بندرعباس از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

وی از نمایش تصاویر ۲۲ شهید ترور در بندرعباس در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: توجه ویژه به حضور و نقش غیر قابل انکار بانوان بندرعباسی در تحرکات و فعالیت‌های انقلابی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه ویژه دهه مبارک فجر است.

کد خبر 472775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.