افزایش آلاینده‌های جوی اصفهان در ۲ روز آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از امروز تا آخر هفته غبار صبحگاهی، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی در برخی از ساعات پیش‌بینی می‌شود و روزهای پنج‌شنبه و جمعه با افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهیم بود.

مژگان امیرامجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده روی آسمان استان اصفهان، افزود: طی این مدت در بسیاری از مناطق استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پایداری جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان، گفت: از امروز تا آخر هفته غبار صبحگاهی، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی در برخی از ساعات پیش‌بینی می‌شود و از روز شنبه نیز شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

امیرامجدی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان روبرو خواهیم بود.

کد خبر 472727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.