حرکت به سمت آینده با نگرشی نو در «نیمه پر لیوان»

مجموعه فیلم‌های کوتاه با عنوان نیمه پر لیوان با هدف ایجاد نگرشی نو و حرکت به سمت آینده از سوی خانه نوجوان تهیه شده است.

به گزارش ایمنا، صفیه سادات موسویان، مدیر خانه نوجوان گفت: " نیمه پر لیوان" عنوان ویژه برنامه‌ای است که در قالب سه فیلم کوتاه مفهومی با موضوع مشکلات جوانان در چهل سال اخیر به مناسبت دهه فجر، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه به نمایش در می‌آید.

وی افزود: این مجموعه فیلم‌های کوتاه به همت کانون فیلم خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و به همت نوجوانان منتخب و فعال در کانون‌های فیلم، شعر و ادب و تئاتر و با همکاری گروه تیراژه هنر تهیه شده است.

موسویان تصریح کرد: کار فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری، تدوین و بازیگری تمام کلیپ‌های تهیه شده توسط اعضای کانون‌های فیلم و تئاتر و نویسندگی خانه نوجوان اجرا شده است.

مدیر خانه نوجوان ادامه داد: ویژه برنامه " نیمه پر لیوان" در قالب سه فیلم کوتاه کمتر از ۱۰ دقیقه‌ای با عناوین " آدامس" ، "تبلت" و "رویای مجازی" تهیه شده که در ایام دهه فجر روی صفحه اینستاگرامی خانه نوجوان به نشانی khane_nojavan_esf بارگذاری می‌شود.

وی گفت: عوامل تهیه این فیلم‌های کوتاه از بین نوجوانان مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان انتخاب شده‌اند که در رده سنی ۹ تا ۱۹ سال قرار دارند.

موسویان گفت: این مجموعه فیلم‌های کوتاه با این هدف تهیه شده که به نوجوانان بگوییم با اینکه امروز شرایط سخت اجتماعی بر جامعه ما حاکم شده و شاید با دیدن فیلم‌های مجازی تصور کنیم که اگر در کشورهای دیگر زندگی می‌کردیم شرایط بهتری داشتیم اما هرگز نباید فراموش کنیم که هویت ملی و اجتماعی ما تنها در کشور خودمان حفظ می‌شود و اگر بتوانیم به این هویت پر و بال بدهیم بدون شک آینده و اتفاقات خوبی برای کشور ما رقم خواهد خورد.

کد خبر 472699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.