«نفس»، «بوی گندم» و «اشتباه» به سحر رسیدند

شبکه سحر برای مخاطبان خود سریال جدید «نفس» را برای پخش در نظر گرفته و علاوه بر این، فیلم سینمایی «بوی گندم» و مستند «اشتباه» را هم روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سریال «نفس» که کاری از جلیل سامان است، از آنتن کانال بالکان شبکه سحر پخش می‌شود. این مجموعه در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) روی آنتن می‌رود. حسین ظریف میرزائیان زبانگردانی و ترجمه به زبان بوسنیایی این سریال را برعهده داشته است.

کانال آذری شبکه سحر هم فیلم سینمایی «بوی گندم» را با کارگردانی محمدرضا خاکی برای پخش در نظر گرفته است. مصطفی زمانی، الناز شاکردوست، رضا یزدانی، رضا توکلی، علی اوسیوند و پولاد کیمیایی بازیگران اصلی «بوی گندم» هستند که با تهیه کنندگی داریوش بابائیان و براساس فیلم نامه‌ای از مهرنوش عبدی منفرد نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم جمعه ۱۷ بهمن ساعت ۲۲:۰۵ (به وقت تهران) پخش می‌شود و سلیمان فرض علی اف زبانگردانی و دوبله به زبان آذری این فیلم را برعهده داشته است.

مستند «اشتباه» هم که به روایت تفکرات ایدئولوژیکی و نحوه زندگی گروهک تروریستی منافقین می‌پردازد، برای پخش از کانال اردوی شبکه سحر در نظر گرفته شده است. این مستند با زبانگردانی زهرا کیانی پور، ۱۵ بهمن ساعت ۱۳ (به وقت تهران) به مدت ۲۶ دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش می‌شود.

کد خبر 472589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.