منزل خواهران نابینای تحت حمایت بهزیستی طعمه حریق شد

منزل مسکونی خواهران نابینای ساکن در روستای ده کلبعلی شهرستان چادگان دچار حریق شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی، حمید زمانی پس از اطلاع از حادثه پیش آمده تیم بحران را جهت بررسی موضوع حال عمومی خواهران نابینا در همان ساعات اولیه صبح به محل حادثه اعزام نمود.

وی پس از دریافت گزارش از تیم اعزامی افزود: حال عمومی هر دو خواهر نابینا مساعد و در حال حاضر در خانه عالم روستا ساکن هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چادگان تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان اداره بهزیستی و بنیاد مسکن منزل این دو خواهر در برابر بارندگی‌های شهرستان مقاوم نبود. این ساختمان هفته گذشته از لحاظ مقاومت در برابر بارندگی با همکاری سایر نهادهای حمایتی شهرستان مقاوم سازی شده بود، متأسفانه با اتفاق پیش آمده منزل این دو توانخواه شرایط بازسازی را ندارد و با رجوع به دستورالعمل مسکن محرومان اقدامات اولیه در جهت ساخت مسکن مقاوم انجام می‌شود.

در پایان واحد مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی در خصوص حضور خیران جهت بازدید از محل حادثه و یاری رساندن این شرکای اجتماعی همیشه در صحنه برای ساخت مسکن توانخواهان مذکور با شماره تماس‌های ۰۳۱۵۷۷۲۶۱۲۷ و ۰۳۱۵۷۷۲۲۲۰۵ آمادگی خود را برای جذب کمک خیران اعلام می‌نماید.

کد خبر 472487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.