عملیاتی شدن کارت‌های منزلت یک بازی برد برد است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کارت‌های منزلت قبل از پایان سال عملیاتی شود تا مشمولان آن بتوانند در یک بازی برد برد از تسهیلات و خدمات این کارت‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان، با تقدیر از اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی برای اجرایی کردن سیستم AVL و AFC اظهار کرد: این عملیات با فراز و نشیب‌های زیادی رو به رو بود که اکنون در حال اتمام است، با اجرای این سیستم‌ها، قرار بود قابلیت‌های این سیستم از جمله نصب الصاق تابلوی مبدأ و مقصد و زمان انتظار در ایستگاه‌های اتوبوس جهت اهدا به مسافران انجام شود اما هنوز عملیاتی نشده و یا به کندی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: قرار گذاشته شده بود که کارت منزلت با قابلیت‌های این سیستم برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، جانبازان، معلولان، بازنشستگان و سالمندان که قبلاً از کارت منزلت استفاده می‌کردند اکنون نیز فعال شود؛ در حال حاضر برنامه مدون تدوین شده تا بتوانند از مزایای کارت منزلت و تخفیف اتوبوس، مترو و سایر مراکز فرهنگی، ورزشی تفریحی و گردشگری از تخفیف و تسهیلات ویژه برخوردار شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان‌ از شهردار اصفهان درخواست کرد: هرچه سریع‌تر دستور عملیاتی کردن این موضوع را قبل از پایان سال صادر کند که مشمولان آن بتوانند در یک بازی برد برد از تسهیلات و خدمات آن بهره مند شده و کارت‌های تعریف شده جایگزین کارت‌های منزلت متعدد و متفرقه شود.

وی افزود: سازمان زیباسازی با هماهنگی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری باید مکان‌های جانمایی اتوبوس‌ها را منطبق با نیاز مسافران و اهداف پیش‌بینی شده آن اجرا کند.

کد خبر 472104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.