دستگیری سارق اینترنتی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی شاکی اقدام به سرقت ۲۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی کرده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا براتی، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۲۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های علمی و جست و جو های تخصصی در فضای سایبر سرانجام هویت اصلی سارق که ساکن یکی از استان‌های همجوار بود را به دست آورده و پس از اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کرده، هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتماً از کیبوردهای مجازی استفاده و در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده کنند و تمامی عملیات پرداخت را نیز شخصاً انجام دهند.

کد خبر 472065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.