جواد محمدی از ذوب آهن می رود؟

هم اکنون جلسه ای سرنوشت ساز در باشگاه ذوب آهن اصفهان در حال برگزاری است که ممکن است خروجی آن منجر به تغییر جواد محمدی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه ذوب آهن که در دو سال گذشته دستخوش تغییرات مدیریتی و فنی زیادی شد و جواد محمدی را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد نتوانست نتایج مطلوبی در این باشگاه بگیرد. ذوب آهن در امتداد نتایج بدی که در رقابت‌های لیگ نوزدهم کسب کرد در رقابت‌های لیگ بیستم هم شرایط خوبی ندارد؛ جواد محمدی که بعد از سعید آذری هدایت باشگاه را برعهده گرفت، در مدت یک و نیم سال اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده و بیماری او باعث شده بود تا در امور باشگاه وضعیت دشواری داشته باشد.

چندی پیش رسول کربکندی در مصاحبه‌ای از پایان دوره مأموریت جواد محمدی حرف زد و گفت در صورتی که هیئت مدیره به جمع بندی برسند، دوران مدیریت این داور سابق فوتبال کشور در باشگاه ذوب آهن ادامه دار خواهد شد.

امروز جلسه‌ای سرنوشت ساز در کارخانه ذوب آهن و با حضور تمام اعضای هیئت مدیره (مهدی بهرامی، جواد محمدی، محمدرضا کربکندی، روح‌الله فاضل‌پور و فرشاد دادفر)، مدیرعامل و یزدی زاده در حال برگزاری است.

شنیده می‌شود که مجتبی فریدونی عضو هیئت مدیره سابق باشگاه ذوب‌آهن گزینه مدیرعاملی این باشگاه است و تغییرات دیگری در اعضای هیئت مدیره انجام خواهد شد.

کد خبر 472028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.