نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار سپاهان و شهرخودرو

سه کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک دیدار سپاهان و شهر خودرو پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان عصر امروز شنبه _۱۱ بهمن ماه _ در استادیوم نقش جهان میزبان شهر خودرو بود که این مسابقه با شکست دور از انتظار شاگردان نویدکیا همراه بود تا آن‌ها فرصت استثنایی صعود به صدر را پس بزنند.

قضاوت این دیدار که از اهمیت ویژه‌ای برای طلایی‌پوشان برخوردار بود را موعود بنیادی‌فر بر عهده داشت که دو بار در طول جریان بازی نقطه پنالتی را نشان داد که هر دو تیم نسبت به این دو صحنه معترض بودند. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل و حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

برخورد توپ با دست مدافع شهر خودرو

در دقیقه ۲۳ شهباز زاده که قصد داشت توپ را به روی دروازه بریزد، بازیکن شهر خودرو با تکل بلندی سعی کرد مانع از این سانتر شود که توپ با دستانش برخورد کرد و بنیادی‌فر، نقطه پنالتی را نشان داد.

رودنیل: دست مدافع غیرطبیعی بود و داور پنالتی را درست اعلام کرد.

سلیمانی: چون مدافع زمانی که تکل می‌زند، دستش به حالت پروازی قرار داشته و کاملاً فضا اشغال کرده، اعلام پنالتی از سوی داور صحیح است و مشکلی ندارد. به هر حال مدافع وقتی تکل می‌زند، نباید دستش به آن حالت قرار گیرد.

پنالتی شهر خودرو درست بود؟

۴ دقیقه پس از اعلام پنالتی به سود سپاهان، شاگردان رحمتی توپ را به روی محوطه تیم اصفهانی ریختند و شایان مصلح که برای زدن ضربه سر به هوا خواست، روی مهاجم شهر خودرو افتاد تا داور باز هم تشخیص پنالتی دهد.

رودنیل: مدافع سپاهان روی بازیکن شهر خودرو افتاد و پنالتی صحیح بود.

سلیمانی: مدافع سپاهان خودش را کاملاً روی بازیکن شهر خودرو خراب کرد و این پنالتی ناشیانه را به تیم حریف داد که این پنالتی نیز مانند قبلی درست بود.

کد خبر 471901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.