پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران در مشگین شهر برافراشته شد

شهردار مشگین شهر گفت: پرچم بزرگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلامی اسلامی برفراز میدان بسیج این شهر توسط شهرداری برافراشته شد.

رحمت انوری آذر در حاشیه آئین بر افراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه این پرچم به مساحت ۱۴۴ مترمربع بر روی پایه‌ای فلزی به ارتفاع ۴۲ متر نصب شده است، اظهار کرد: امسال باتوجه به شرایط کرونایی تلاش کردیم تا آذین بندی معابر شهری نسبت به سال‌های گذشته فضای متفاوتی داشته باشد.

وی ادامه داد: در ساختمان اداری و سازمان‌های تابعه شهرداری، معابر، میادین، خیابان‌های اصلی امام خمینی (ره) و آیت الله سعیدی، مبادی ورودی شهر پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمده است ریسه‌هایی دهه مبارک فجر به طول ۱۰ هزار متر و پلاکاردهای با مضامین شعارهای انقلابی نیز نصب شده است.

شهردار مشگین شهر خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ عدد بنر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب توسط شهرداری و مشارکت دستگاه اجرایی شهرستان در شهر نصب شده و نماهنگ پیروزی انقلاب از تلویزیون بزرگ شهری پخش می‌شود.

وی افزود: به همت شهرداری مشگین شهر دو نمایشگاه خیابانی عکس انقلاب در محوطه شهرداری و دستاوردهای انقلاب اسلامی در پارکینگ اختصاصی نیروی انتظامی برپا شده است.

انوری آذر گفت: روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) رژه خودرویی تاکسی‌های شهری سازمان حمل و نقل شهرداری مشگین شهر برگزار خواهد شد و در تمامی خودروهای تاکسی پوسترهای انقلاب نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون برای تهیه و نصب پرچم‌ها و آذین بندی معابر شهر مبلغی معادل ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی استان اردبیل قرار دارد.

کد خبر 471787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.