شهردار رشت: نسق‌سازی در شهر مدیریت می‌شود

شهردار رشت گفت: بدون شک حل نشدن نسق‌سازی، زمینه را برای بروز اتفاقات ناگوار در آینده فراهم می‌کند بنابراین شهرداری رشت در صدد است تا این معضل را در شهر مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در دیدار و گفت‌وگو با مردم و معتمدان محله بیجارپس در مسجد امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: شهرداری برای رسیدگی به محلات کم‌برخوردار و رفع کمبودهای این مناطق برنامه جامعی دارد.

وی افزود: در اتاق شهرداران مناطق و سایر مدیران شهری همواره به روی مردم باز بوده و از معتمدان محلات هم درخواست می‌شود ضمن اولویت‌بندی مشکلات در جهت رفع سریع‌تر کمبودها به مجموعه مدیریت شهری کمک کنند.

شهردار رشت با بیان اینکه بهره بردن از ظرفیت نمایندگان مردم رشت در مجلس و انجام رایزنی در سطوح ملی و استانی تنها بخشی از برنامه شهرداری رشت برای پیگیری پروژه‌ها و امورات شهری است، تصریح کرد: به علت اعمال تحریم‌ها، شرایط اقتصادی کشور مطلوب نبوده و در تلاش هستیم از روش‌های مختلف اعتبارات لازم را برای پیشبرد پروژه‌های اولویت‌دار فراهم کنیم.

شهردار رشت نسق‌سازی و وجود زمین‌های نسقی را از جمله چالش‌های موجود در این شهر خواند و گفت: هماهنگی‌هایی در این زمینه با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده و امیدواریم مشکلات این حوزه با تعامل چندجانبه حل و فصل شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه ارائه پروانه به زمین‌های نسقی هم مشکلاتی وجود دارد خاطرنشان کرد: بدون شک حل نشدن چنین معضلاتی زمینه را برای بروز اتفاقات ناگوار در آینده فراهم می‌کند بنابراین شهرداری رشت در صدد است تا معضل نسق‌سازی را در شهر مدیریت کند.

کد خبر 471626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.