رضایی: با سبک بازی نساجی آشنا هستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی خارج شویم و بتوانیم هوادران ذوب آهن را خوشحال کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: درگذشت دوست عزیزم مهرداد میناوند را به همه هم میهنان و جامعه ورزش و خانواده او تسلیت می گویم و انشاالله خداوند به خانواده آنها صبر بدهد.

وی ادامه داد: بازی فوق العاده حساس و دشواری است و به خصوص در زمین نساجی هستیم. این بازی برای دو تیم هم از نظر نتیجه و هم از نظر وضعیت در جدول حساسیت دارد. بعد از هفته‌ها که فرصت کمی برای تمرینات و آماده سازی کمی داشتیم، برای این بازی ۱۰ روز فرصت داشتیم و استراحت و تمرینات خوبی داشتیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا هواداران ذوب آهن که سنگ تمام گذاشتند را خوشحال کنیم.

رضایی همچنین افزود: سبک فوتبال تیم نساجی مشخص است و خصوصیات جنگندگی و دوندگی بالایی دارند. همچنین هوادارانی دارند که عاشق این تیم هستند. ما آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و از آنجایی که بچه این استان هستم با سبک بازی این تیم آشنا هستم. با مربی قبل و جدید خصوصیت جنگندگی و دوندگی را دارند اما ما نیز آماده هستیم و در پایان امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی خارج شویم. امیدوارم بتوانیم هواداران ذوب آهن و کسانی که قلبشان برای تیم می‌تپد را خوشحال کنیم.

کد خبر 471524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.