عملکرد وزیر نیرو قابل دفاع نیست/ نجات فلات مرکزی در گرو عزم ملی است

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: تا عزم ملی برای حل مشکل فلات مرکزی نباشد و مسئولان کشوری به این موضوع توجه نکنند، نمی‌توان به نجات فلات مرکزی و استان اصفهان امیدوار بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا در سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهرستان اصفهان با اشاره به فرارسیدن دهه فجر، اظهار کرد: حضور امام (ره) در ۱۲ بهمن‌ماه و رهبری‌های پیامبرگونه ایشان در نهایت منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با شعار استقلال و آزادی به پیروزی رسید و وقتی امام خمینی (ره) بر لزوم قید جمهوری اسلامی، نه با یک کلمه کم، نه با یک کلمه بیشتر تاکید کردند، این سخن خط بطلانی بر عقاید گروههای چپ و راست در روزهای اول پیروزی انقلاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: امام (ره) بر رویکرد "نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی" نیز تاکید ویژه‌ای داشتند بنابراین مسئولان جمهوری اسلامی باید خود را ملزم به پایبندی به آرمان‌های انقلاب دانسته و آن را مدنظر داشته باشند تا با سوءعملکرد خود، مدیون خون شهدا نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حفاظت از مبانی انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم شده است، ادامه داد: باید با تبلیغ درست، مقابل دین‌گریزی ایستاد و مسئولان کشوری در راستای تحقق منویات بزرگان دین، بیداری لازم را داشته باشند؛ قطعاً با این رویکرد، جوانان نیز بیشتر جذب دین و نظام خواهند شد و نسبت به آرمان‌های انقلاب بدبین نخواهند شد.

شریعتی‌نیا با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در قبال استان اصفهان، افزود: به عنوان رئیس شورای شهرستان از استاندار اصفهان درخواست کرده‌ام که با رویکرد این وزارتخانه به‌طور جدی‌تری برخورد شود و استاندار قول داده است که وزارت نیرو را برای تحقق خواسته‌های استان متقاعد کند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد وزیر نیرو قابل دفاع نیست، تصریح کرد: از یکسو ریاست مجلس برای نقاطی که نباید بارگذاری جدیدی بر حوضه زاینده‌رود داشته باشند، قول تخصیص اعتبار می‌دهد و از سوی دیگر رئیس جمهور ادعا می‌کند بعد از دریاچه ارومیه، نوبت احیای فلات مرکزی است اما هیچ اقدام خاصی برای احیا انجام نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه وظیفه داریم موضوع زاینده‌رود که دغدغه اصلی مردم استان است را به گوش مسئولان کشوری برسانیم، گفت: تا برای حل مشکل فلات مرکزی عزم ملی نباشد و مسئولان کشوری به این موضوع توجه نکنند، نمی‌توان به نجات فلات مرکزی و استان اصفهان امیدوار بود.

کد خبر 471446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.