پیشکسوتان احترام می‌خواهند/صحبت‌های رضایی را به حساب جوانی او می‌گذارم

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: داور در بازی آخر با تیم نفت مسجد سلیمان، گل صحیح ما را مردود اعلام کرد که لازم شد فرصت بیشتری در اختیار سرمربی تیم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول کربکندی در برنامه تقدیر از پیشکسوتان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یاد و خاطر امیرکبیر فوتبال محمود یاوری زنده‌ باد، نبود او را نمی‌توانم بپذیرم، از افرادی که این مراسم را تدارک دیدند تشکر می‌کنم، پیشکسوتان سال‌های زیادی زحمت کشیدند و به احترام نیاز دارند.

وی افزود: افرادی هستند که می‌گویند پیشکسوتان کمک مالی می‌خواهند در صورتی که اینطور نیست و بیشتر به احترام نیاز دارند، در یک گروه، پیشکسوتان فوتبال از حال هم با خبر می‌شویم که اتفاق بزرگی برای فوتبال ما است و عکس‌هایی که در گروه قرار داده می‌شود باعث سربلندی خانواده‌های آنها است. امیدوارم این مراسم‌ها ادامه پیدا کند و این بیماری تمام شود تا در این جمع‌ها بیشتر حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رحمان رضایی صحبت‌هایی کرد که من به حساب جوانی و بی‌تجربگی او می‌گذارم، تصریح کرد: در حال حاضر مهم رشد تیم ذوب آهن است و با کسی تسویه حسابی نداریم، این مربی را به شدت حمایت کردیم و کمک می‌کنیم تا تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد، تیم خوب بازی می‌کند اما متأسفانه نتیجه نمی‌گیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن ادامه داد: نحوه داوری‌ها به ما خیلی لطمه زده است، این هفته با نساجی بازی داریم و این بازی بسیار حساس است زیرا نزدیک‌تر از سایر تیم‌ها به ما است که امیدوارم ذوب آهن روند رو به جلویی پیدا کند.

کربکندی در خصوص اولتیماتوم به رحمان رضایی، خاطر نشان کرد: داور در بازی آخر با تیم نفت مسجد سلیمان، گل صحیح ما را مردود اعلام کرد که نیاز بود فرصت بیشتری در اختیار سرمربی تیم قرار دهیم.

وی در رابطه با حضور آذری بر سر تمرینات تیم ذوب آهن، گفت: من هم شنیدم ولی خبری ندارم احتمالاً آمدند بازیکنان را ببینند.

کد خبر 471385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.