تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت ۵ هزار متر مربع خبر داد.

‌به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری تهران، این نهاد اعلام کرد: در حالی‌که قرار بود صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسئول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود، ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضائی تخریب شد، به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصاً برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

رضایی، دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه، اظهار کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانی و علیرغم ممانعت‌هایی که در مسیر اجرای حکم قضائی وجود داشت، دو ویلای مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازی گردید.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب و ۵ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضائی در راستای اجرای قانون هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و هر شخصی که از قانون تخطی کند قطعاً با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

کد خبر 471319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.