احتمال خلع‌ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر کرج/ روند اجرای پروژه قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به قابل قبول نبودن روند اجرایی پروژه کنار گذر مهر شهر، احتمال خلع ید پیمانکار مربوطه وجود دارد.

فرج الله ایلیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه کنارگذر مهرشهر کرج، اظهار کرد: فرآیند اجرایی کنارگذر مهرشهر در یک مقطعی پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشت اما با توجه به سوابق پیمانکار آن از ابتدا پیش بینی می‌شد که در آینده به مشکل برمی‌خورد و براساس ماده ۴۸ شرایط عمومی پیمان، ناچار به خاتمه پیمان با او می‌شویم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه کنار گذر مهرشهر از ابتدای دوره به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری بوده است، تصریح کرد: همت شهرداری در مبحث تملکات بسیار خوب بود اما در روند اجرای پروژه، مشکلاتی برای مرده به وجود آمده است که باید مدیریت شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه کنارگذر مهر شهر در سال جاری حداقل باید به سه راه بلوار دانش و طی سه ماه ابتدای سال آینده تا ابتدای خیابان چمن ۳ می‌رسید، عنوان کرد: با روند کند اجرای پروژه به این نقاط هدف نرسیده‌ایم و امیدواریم شهرداری در راستای تسریع در عملیات اجرایی پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 471181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.