تهران از مدیریت بتنی به مدیریت اجتماعی تغییر رویکرد داده است

سخنگوی دولت گفت: در این دوره مدیریت شهری، مدیریت بتنی به مدیریت اجتماعی تغییر کرده و این شهر شهرداری سالمی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ربیعی، امروز (سه‌شنبه) در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی خشت طلایی اظهار کرد: در راه که می‌آمدم به این فکر کردم که حس من نسبت به تهران چیست، به این سخن رسیدم که من در این شهر حالم خوب نیست. شهر جیغ می‌کشد، صدای بتن ریزی و بوق ماشین‌ها زیاد است. روزنامه‌ها مدام به هم تهمت می‌زنند.

وی ادامه داد: دلم می‌خواست در خیابان انقلاب از کنار کتاب‌فروشی‌ها راه بروم و آش بخورم اما خیلی به هم طعنه می‌زنیم. من از زندگی شهری یک دلخوش می‌خواهم.

ربیعی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری، مدیریت بتنی به مدیریت اجتماعی تغییر کرده و این شهر شهرداری سالمی دارد، اضافه کرد: اگر بخواهیم یادگاری در شهر باقی بگذاریم باید همین جایزه را الگو قرار داده و بگوییم که چه کنیم آدم‌ها در شهر دل خوش داشته باشند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: واقف به پیچیدگی‌ها هستیم اما باید پاسخ دهیم که شهر با اوقات فراغت من باید چه کند؟ چه کنیم که همه چیز در شهر چشم نوازی کند نه صرفاً ساختمان‌ها؟ قطعاً تکنولوژی‌های ارتباطی می‌تواند در این راه کمک کند و حرکت آرام داشته باشیم.

ربیعی تاکید کرد: جامعه تحریم و کرونا زده ما به ویژه تهرانی‌ها، بیش از هر دوره‌ای به زندگی آرام نیاز دارند؛ پژوهش راجع به اینکه مردم چگونه در شهر راحت‌تر زندگی کنند مربوط به هیچ رشته‌ای نیست و مطالعات میان رشته‌ای برای رسیدن به این پاسخ بسیار نیاز است.

کد خبر 471071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.