ذوب آهن می تواند به روزهای خوبش برگردد/ امیدوارم بین رضایی و فریدونی تعامل خوبی صورت بگیرد

یک کارشناس فوتبال معتقد است که ذوب آهن شخصیت تیمی قوی دارد و اگر باشگاه یک تغییر و شوک به تیم وارد کند احتمال نتیجه گیری آن هست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن که پس از گذشت ماه‌ها دیروز یک تغییر جدید را در رأس هیئت مدیره خود شاهد بود در ۱۲ بازی اخیر چهار شکست و هشت تساوی به دست آورده که با هشت امتیاز در رده ۱۵ جدول قرار گرفته است، اما این جایگاه برای هواداران تیم سابقه داری مثل ذوب‌آهن خوشایند نیست. در نهایت به دلیل نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب‌آهن، رسول کربکندی عضو هیئت مدیره و سخنگوی این باشگاه در هفته دهم لیگ برتر خبر داد که اگر رحمان رضایی از پنج بازی ۱۵ امتیاز کسب کند، علاوه بر پاداش ویژه در سمت خود تا پایان فصل تثبیت خواهد شد و اگر در این پنج بازی ۱۱ امتیاز کسب کند بحث تغییر سرمربی فعلاً از دستور کار هیئت مدیره خارج می‌شود.

رحمان رضایی در هفته یازدهم بازی را واگذار کرد و در هفته دوازدهم به نتیجه تساوی رضایت داد که خیلی از افراد اعتقاد داشتند با نتایجی که در این دو بازی کسب شده است رضایی در مسابقات بعدی هم نتیجه خوبی نخواهد گرفت ولی باشگاه ذوب‌آهن با توجه به ناداوری‌هایی که در حقش شد تا پایان نیم فصل از رحمان رضایی به عنوان سرمربی حمایت کرده و این فرصت را در اختیار او قرار داد تا نتایج لازم را برای بقا و ادامه کار کسب کند.

خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم ذوب‌آهن و تغییرات مدیریت باشگاه ذوب‌آهن گفت و گویی با محققیان، کارشناس فوتبال انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

دلیل اینکه ذوب‌آهن نتیجه نمی‌گیرد چیست؟

دلیل نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن بی ثباتی و کارایی نداشتن مسئولین و مدیران گذشته بود که در این باشگاه نقش داشتند. مدیرانی که اجازه می‌دادند از جای دیگری در کار آنها دخالت شود و فقط به فکر حفظ جایگاهشان بودند.

آینده ذوب‌آهن را چطور می‌بینید؟

آینده را کسی نمی‌تواند پیش بینی کند و امیدوارم ذوب‌آهن با مدیریت جدید به روزهای خوبش برگردد، اگر از اول مدیریت ذوب آهن قوی بسته می‌شد تا رده‌های پایه این باشگاه پیشرفت می‌کرد.

ذوب‌آهن خوب بازی می‌کند؟

ناداوری برای همه تیم‌ها وجود دارد، ذوب‌آهن گل می‌خورد بعد برای جبران گل حمله می‌کند می‌گویند خوب بازی کرد در صورتی که طبیعی است تیم که گل زده دفاع و تیم مقابل حمله کند.

برای اینکه ذوب‌آهن از این شرایط سخت خارج شود چه پیشنهادی دارید؟

هیئت مدیره باید دارای ثبات رأی باشد، کربکندی به عنوان نفر اول مشاور مدیر عامل باشد، اما در نهایت خود مدیر عامل تصمیم نهایی که به نفع باشگاه است را بگیرد. زمانی که جواد محمدی انتخاب شد مشخص بود که او داور فوتبال بوده و رزومه قوی مدیریت ندارد. زمانی که آذری مدیرعامل باشگاه بود موفق می‌شد زیرا اجازه نمی‌داد کسی در کارش دخالت کند.

احتمال اوج ذوب آهن وجود دارد؟

ذوب‌آهن شخصیت تیمی قوی دارد که اگر باشگاه یک تغییر و شوک به تیم وارد کند احتمال نتیجه‌گیری هست. باشگاه‌هایی بودند که شرایط خوبی نداشتند ولی آمدند خودشان تصمیم گرفتند و به مربی اعتماد کردند، تیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته است اما بین رحمان رضایی و مدیریت قبلی هیچ تعامل، هماهنگی و اعتمادی نبود که امیدوارم با حضور فریدونی این اتفاق بیفتد. ذوب‌آهن با بردی که به دست آورد می‌تواند نتایج ضعیف را تغییر دهد و به روزهای خوبش برگردد.

نظر شما در رابطهبا برکناری جواد محمدی و مدیرعاملی مجتبی فریدونی چیست؟

جواد محمدی انسان خوبی است که دوست دارد به ورزش خدمت کند ولی به اعتقاد من راه آن را بلد نبود، حرف دیگران را عمل کردن باعث کمک به ورزش نیست. تصمیمات باشگاه ذوب‌آهن جایی دیگری گرفته می‌شد که که باعث ضعف مدیریت محمدی شد. رزومه مجتبی فریدونی را نمی‌دانم و چون شناختی ندارم در مورد او صحبت نمی‌کنم، همه چیز در آینده مشخص خواهد شد، اما می‌دانم که باید به مدیر جدید فرصت داد.

کد خبر 471042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.