لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری برف انبار تصویب نهایی شد

شهردار برف انبار گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری برف انبار با میزان پنج میلیارد تومان در شورای اسلامی شهر برف انبار تصویب شد.

حمیدرضا شریعتی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بودجه سال جاری شهرداری برف انبار بر مبنای رقم چهار میلیارد تومان است که طی دو ماهه آینده بیش از این میزان وصول خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس ماده ۶۸ آئین نامه مالی شهرداری‌ها نسبت هزینه‌های جاری به عمرانی ۶۰ درصد به ۴۰ درصد است.

وی افزود: در بودجه سال‌های گذشته و حتی در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری هزینه‌های عمرانی به نسبت هزینه‌های دیگر بیشتر در نظر گرفته شده و از سهم اعتبارات جاری کاسته شده و به سر فصل عمرانی اضافه شده است.

شهردار برف انبار اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری برف انبار با میزان پنج میلیارد تومان در  شورای اسلامی شهر برف انبار تصویب شد.

وی با بیان اینکه در بخش اعتبارات عمرانی پروژه‌هایی پیش بینی شده که بنا بر ضرورت و نیاز شهر بوده است، افزود: این پروژه‌ها شامل آسفالت معابر شهر، پیاده‌روسازی شهری، جدول‌بندی و پل‌سازی، اجرای فاز دوم پارک ساحلی شهر، اصلاح هندسی و داخلی میدان انقلاب و سایر پروژه‌های عمرانی شهرداری است.

شریعتی نیا افزود: از مبلغ پیش بینی شده بودجه سال ۱۴۰۰ حدود سه میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها پیش‌بینی شده است که امیدواریم بتوانیم به نحو احسن اجرا کنیم.

کد خبر 470603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.