دانلود قسمت ششم سریال قورباغه + تیزر و لینک تماشا

قسمت ششم سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی امروز ششم بهمن ماه به صورت اختصاصی از نماوا پخش می شود و لینک دانلود آن منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنج قسمت از سریال قورباغه تاکنون منتشر شده و این سریال توانسته هواداران پر و پا قرصی پیدا کند. «رامین» و درگیری‌های وی با پلیس در محوریت قسمت پنجم این سریال قرار داشت و در بخش‌هایی از آن به موضوع هیپنوتیزم پرداخته شد. در این قسمت شخصیت «فرانک» با بازی سحر دولتشاهی حضور داشت.

قسمت ششم این سریال امشب (۶ بهمن ماه) از نماوا پخش می‌شود، در توضیح این قسمت آمده است: یادت باشه! شیطنت‌های کوچیکی که تو گذشته انجام دادی، جنگ‌های بزرگین که تو آینده باید باهاشون روبرو بشی!
 

دانلود قسمت ششم سریال قورباغه

قسمت ششم قورباغه (تیزر)

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند قسمت ششم سریال قورباغه را از ساعت ۲۰ روز دوشنبه ششم بهمن ماه در نماوا تماشا کنند. این سریال در ۱۶ قسمت پخش خواهد شد.

سریال قورباغه با کیفیت Bluray 4k و همچنین صدای ۶ کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

خلاصه سریال قورباغه

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کُتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه ی این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

کد خبر 470546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدجواد IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 1
    مسخره کردین ملتو؟سرتاریخی که اعلام کردین بازبزارین ببینیم دیگه سریالوو