اعلام برنامه‌های دهه‌ فجر حوزه هنری اصفهان

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اصفهان برنامه‌های این سازمان برای گرامیداشت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی را معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، حسین خالقی‌پور گفت: حوزه هنری اصفهان در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برنامه‌های رونمایی کتاب فرکانس ۱۱۶۰ نوشته فضل الله صابری و برگزیده جایزه مستندنگاری جلال آل احمد، افتتاح نمایشگاه تمبر یادبود پیروزی انقلاب اسلامی، رونمایی کتاب شهود زیبایی به نویسندگی دکتر سید مهدی امام جمعه دانشیار گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه اصفهان با حضور اصغر طاهر زاده فیلسوف و اندیشمند اسلامی، شب شعر فاطمی، رونمایی از آلبوم موسیقی سیاه مشق، افتتاح نمایشگاه «همه هستیم»، افتتاحیه کانون داستان حوزه هنری را برگزار کند.

وی در خصوص نمایشگاه همه هستیم افزود: نمایشگاه مجازی «همه هستیم» در قالب ۴۰ سال راهپیمایی ۲۲ بهمن به همت حوزه هنری اصفهان و با همراهی عکاسان اصفهان برگزار می‌شود. این نمایشگاه به دلیل احتمال برگزار نشدن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و با هدف زنده نگه داشتن این مراسم در فضای مجازی برپا خواهد شد.

حسین خالقی پور اظهار کرد: تعدادی از عکاسان اصفهان عکس‌های خود از راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌های گذشته را با توجه به فراخوان «همه هستیم» برای حوزه هنری ارسال کرده‌اند و در دهه فجر ۴۰ عکس از چهل دهه انقلاب اسلامی در گالری سعدی به نمایش در می‌آید و کتابی از این عکس‌های منتخب هم چاپ خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه یک روزه تولید اثر با موضوع تمبر یادبود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: محور این رویداد طراحی تمبر با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب بود و این کارگاه با حضور اساتید گرافیست احمدرضا میرمقتدایی، امیرمسعود حلاج، حامد مغروری و مجتبی مجلسی برگزار شد و در نظر داریم تا آثار تولید شده در این کارگاه را در خانه هنرمندان به نمایش بگذاریم.

کد خبر 470484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.