اقتدار نیروهای مسلح موجب ناامیدی دشمن از جنگ سخت شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت و اقتدار نیروهای مسلح موجب ناامید شدن دشمن از جنگ سخت شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در مراسم تجلیل از فرماندهان، رؤسا و مسئولین منتخب در راستای اجرای عملکرد و اثر بخشی طرح‌های فرهنگی مصباح در سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو اظهار کرد: قدرت و اقتدار نیروهای مسلح موجب ناامید شدن دشمن از جنگ سخت شده است.

وی افزود: طرح‌های ۱۶ گانه مصباح که با تدابیر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا شده است یک طرح همه شمول و مورد نیاز نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح با اقتدار در صنعت دفاعی به نهایت بالندگی و اقتدار دست پیدا کرده‌اند که دشمن توان و جرأت جنگ سخت علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: قطعاً در جنگ نرم هم با اقدامات فرهنگی خوبی که انجام شده است سربلند و سرافراز خواهیم شد.

صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: از مهمترین زمینه‌های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برجسته کردن آسیب‌ها و نقاط آسیب‌خیز در جامعه است که بحمدالله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.

کد خبر 470269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.