امکان مشاهده شماره قبلی و فعلی کنتور برق در نرم افزار "برق من"

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مشترکان برق می‌توانند شماره قبلی و فعلی کنتور برق را در نرم افزار کاربردی برق من مشاهده کنند.

به گزارش ایمنا، دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، اظهار کرد: پیامک‌هایی که برای مشترکان برق ارسال می‌شود حاوی شناسه قبض و شناسه پرداخت است.

وی افزود: در انتهای متن پیام یک لینک قرار داده شده که مشترکان می‌توانند هم شماره قبلی و هم شماره فعلی کنتور برق و اطلاعات در مورد نحوه مصرف و مشترکین همجوار و الگوی مصرف را در آن مشاهده کنند.

دادگر ادامه داد: همچنین مشترکان می‌توانند نرم افزار کاربردی برق من را دانلود و تمام اطلاعات قبوض را به صورت کامل در این نرم افزار مشاهده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین مشترکان در این نرم افزار کاربردی می‌توانند از راهنمایی‌ها و توصیه‌های مدیریت مصرف، بسته به نوع مصرفشان استفاده لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در نرم افزار کاربردی برق من امکان خود اظهاری شماره کنتور وجود داد و می‌توان شماره قبلی و بعدی کنتور را در قسمت مشاهده‌ی قبض دید.

دادگر از مشترکین برق خواست تا مانند همیشه در مصرف برق صرفه‌جویی لازم را داشته باشند و گفت: این صرفه‌جویی منحصر به ساعات اوج مصرف نیست و در هر ساعت از شبانه روز که افراد بتوانند به هر میزانی صرفه‌جویی کنند، باعث تداوم تأمین برق همه مشترکین می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 469828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.