لزوم هم افزایی تمام دستگاه‌ها برای مقابله با متصرفان اراضی ملی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: به منظور مقابله با متصرفان اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز تمامی دستگاه‌ها باید هم‌افزایی داشته باشند تا خروجی کار، حفظ حقوق بیت المال و اراضی طبیعی و ملی باشد.

به گزارش ایمنا، سیدعبدالمهدی موسوی روز چهارشنبه، در شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی، اظهار کرد: با افرادی که در زمینه زمین‌خواری، کوه‌خواری، طبیعت خواری یا و … نقش داشته باشند باید برخورد جدی صورت بگیرد، دستگاه قضائی به دنبال تشکیل پرونده نیست، اما نمی‌توان قانون را تعطیل کرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید در تمام امور اختلافات را کنار گذاشته و جهت گره گشایی از کار مردم تلاش کنند تا مردم آنها را خدمتگزار بدانند.

موسوی تصریح کرد: تبلیغات سو علیه نظام جمهوری اسلامی و مسئولان و مردم از سوی دشمنان در جامعه کم نیست و در این برهه از زمان و با توجه به اینکه سال آینده اتفاقات بزرگی پیش روست باید روحیه و امید به جامعه تزریق شود تا اعتماد مردم به نظام نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع ساخت و سازهای خانه میران اراک نیازمند یک نشست تخصصی است و باید مبنای بررسی گزارش این ساخت و سازها سازمان بازرسی باشد. مسئولین و افرادی که در این خصوص کوتاهی کرده‌اند و مقصر هستند باید در این جلسات پاسخگو باشند. قلع و قمع کردن کار راحتی نیست اما به هر حال در این خصوص باید قانون اجرا شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 469819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.