برگزیدگان دومین جایزه سال استیکر معرفی شدند

مراسم اختتامیه دومین جایزه سال استیکر شامگاه دیروز ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ با حضور مسعود شجاعی طباطبایی، بهرام عظیمی و سایر دست‌اندرکاران به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد خبری این رویداد عرصه هنرهای تجسمی، در ابتدای مراسم اختتامیه دومین جایزه سال استیکر که در بخش اول به صورت میزگرد برگزار شد، ویدئو کلیپی از اختتامیه دوره اول جایزه سال استیکر پخش شد.

بهرام عظیمی رئیس هیأت داوران دومین جایزه سال استیکر که اجرای این برنامه را نیز بر عهده داشت، با اشاره به اینکه این جشنواره به همت پیام‌رسان آی‌گپ برگزار شده از میثم عسگری رئیس جشنواره خواست که درباره این جشنواره توضیح دهد.

عسگری ضمن ابراز تأسف از اینکه نتوانستند مراسم اختتامیه را به صورت حضوری برگزار کنند، گفت: استیکرها علاوه بر بیان احساسات راه کم‌هزینه‌ای برای تبلیغات و باعث ماندگاری برندها به شمار می‌آیند.

وی افزود: طراحی استیکر برای کسب و کارهای اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و خلاقیت و هنر ابزاری برای خلق استیکر است. در آینده حجم مالی در بازار دیجیتال بسیار گسترده خواهد شد و استیکرها سهم بزرگی از این بازار را خواهند داشت. جایزه سال استیکر با رویکرد حمایتی وارد این بازار شده است.

عسگری یادآور شد: برخی از مدیران بالادستی اهمیت استیکر را نمی‌دانند و برخی هم می‌دانند اما کاری نمی‌کنند که جای تأسف دارد. ما باید از فعالان این عرصه حمایت کنیم تا طی پنج سال آینده از دنیا عقب نمانیم. ما به این دلیل به سراغ جایزه سال استیکر رفتیم که می‌خواستیم کاراکترهای ایرانی و بومی داشته باشیم.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر دومین جایزه سال استیکر نیز در سخنانی گفت: امسال کارگاه‌های آموزشی آنلاین خیلی خوبی داشتیم و کتاب این دوره از جشنواره نیز در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفته است. در این دوره سطح کمّی و کیفی آثار بسیار بالا بود.

در بخش دیگری از این مراسم برگزیدگان دومین جایزه سال استیکر به شرح زیر معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

تقدیر ویژه آی گپ

  • بهرام ارجمندنیا: لوح تقدیر و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریال

تقدیر هیأت داوران

  • فریناز سلیمانی: لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریال
  • حسین سلوکی: لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریال
  • محسن سپاهی: لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریال

نفرات برتر بخش استیکر متحرک

  • نفر سوم شهاب جعفرنژاد: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۷۰ میلیون ریال
  • نفر دوم مهناز یزدانی: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریال
  • نفر اول فریناز سلیمانی: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۳۰ میلیون ریال

نفرات برتر استیکر ثابت

  • نفر سوم مهناز یزدانی: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۷۰ میلیون ریال
  • نفر دوم شیوا گل محمدی: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریال
  • نفر اول حسین زارعی: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۳۰ میلیون ریال

همچنین به تمامی راه‌یافتگان به بخش نهایی استیکر ثابت مبلغ ۲۰ میلیون ریال و راه‌یافتگان به بخش نهایی استیکر متحرک مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا شد.

کد خبر 469747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.