رسول‌پناه رسماً از ریاست هیات‌مدیره پرسپولیس استعفا داد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از جنجال‌های پیش‌آمده از سمتش استعفا داد.

به گزارش ایمنا، بعد از انتشار ویدیویی جنجال برانگیز از صحبت‌های مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و بعد از حدود دو ماه از این اتفاق ناخوشایند لحظاتی پیش مهدی رسول پناه با صدور بیانه‌ای از سمتش استعفا کرد.

در متن بیانیه رسول پناه آمده است: خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیبم شد و تلاش کردم با همه سختی‌ها و تهدیدها باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم که در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه ۹ پرونده را ببندیم به ویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

قصد اسایه ادب به مردم مازندران نداشتم، عذرخواهی می‌کنم.

امروز و پس از حاشیه‌های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می‌دانم از سوتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل وخونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آن‌ها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آن‌ها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وزیر ورزش تا ساعاتی دیگر استعفای رسول پناه را تأیید خواهد کرد.

کد خبر 469692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.