تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری رفسنجان به مناسبت دهه فجر

شهردار رفسنجان از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی شهرداری برای پرداخت عوارض به مناسبت دهه فجر و اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایمنا؛ محمد مختاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه شورای شهر رفسنجان با پیشنهاد شهرداری مبنی بر طرح تشویقی تخفیف ۳۰ درصدی عوارض به مناسبت ایام الله دهه فجر و اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، موافقت شد.

وی افزود: در طرح تشویقی ارائه شده توسط شهرداری، شهروندانی که عوارض خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند، می‌توانند از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۹۹ از این تخفیفات ویژه که شامل ۳۰ درصد در بهمن و ۲۰ درصد در اسفندماه است، بهره‌مند شوند.

شهردار رفسنجان اضافه کرد: همه عوارض شهرداری به استثنا عوارض کمیسیون ماده ۱۰۰، تأسیسات، سهم معوض، خدمات شهری، نوسازی و خدمات و عوارضی که شهرداری از طرف ادارات دیگر عامل وصول آن است، مشمول این تخفیفات خواهد بود.

وی با اشاره به عوارض مابه‌التفاوت تمدید پروانه گفت: تمدید پروانه‌های ساختمان و تبدیل عدم خلاف‌ها با هر نوع کاربری که بیش از یک ماه از مدت اعتبار آنان گذشته شده باشد شامل ۷۵ درصد تخفیف خواهد شد.

مختاری اظهار امیدواری کرد: شهروندان از این فرصت استثنایی و تخفیف‌های ویژه‌ای که اعلام شده، نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های موثرتری بردارد و خدمات مطلوب‌تری به همشهریان ارائه کند، ادامه داد: در این مدت تعیین شده شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری جهت پرداخت عوارض از تخفیفات ۳۰ درصدی بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 469638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.