ذوب آهن _ نفت مسجد سلیمان/ مربی سابق حکم اخراج رحمان رضایی را صادر می کند؟

در دوازدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان امروز (چهارشنبه ۱ بهمن) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود.

ذوب آهن هفته گذشته در حالی که در دقیقه ۸۹ گل تساوی را به سایپا زد اما در دقیقه ۹۵ باز هم گل خورد و متحمل چهارمین شکست خود در لیگ برتر شد و تغییری در جایگاه خود در جدول ایجاد نکرد. شاگردان رحمان رضایی همچنان بدون برد هستند و با ۷ امتیاز پانزدهمین تیم جدول لیگ برتر هستند.

نفت مسجد سلیمان که با مجتبی حسینی در این فصل نمایش‌های قابل قبولی داشته‌اند، هفته گذشته برابر تیم شهر خودرو با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند و انگیزه زیادی برای ادامه لیگ پیدا کرده‌اند. آنها اکنون با ۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ شکست ۱۵ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده نهم جدول قرار دارند.

باتوجه به جایگاه دو تیم در جدول، هر دو سرمربی برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شوند. با توجه به صحبت‌های یکی از اعضای هیئت مدیره ذوب آهن در خصوص نتیجه گیری رحمان رضایی در بازی‌های باقی مانده در صورتی که ذوب آهن این بازی را پیروز نشود، به احتمال بسیار زیاد با تغییر نفر اول کادر فنی مواجه می‌شود و رحمان رضایی و شاگردانش برای دفاع از خود به میدان می‌روند. از طرف دیگر نفت مسجد سلیمان نمی‌خواهد در جدول پایین بیاید و می‌تواند با پیروزی در این دیدار چندین پله در جدول صعود کند.

سایر دیدارهای امروز (چهارشنه ۱ بهمن)

شهر خودرو _ نساجی مازندران (ساعت ۱۵)

پیکان _ مس رفسنجان (ساعت ۱۵)

کد خبر 469591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.