زوائد بصری از چهره شهر حذف می‌شود

سرپرست اجراییات شهرداری اراک با اشاره به ساماندهی فضاهای شهری و رفع آلودگی‌های بصری از صاحبان واحدهای تجاری و صنوف سطح شهر درخواست کرد: با رعایت قانون و جلوگیری از سد معبر، ضمن احترام به حقوق شهروندی به افزایش زیبایی بصری شهر کمک کنند.

محمد عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندان است و این امر مهم با همکاری و مشارکت بیشتر شهروندان، کاسبان و مالکان با نیروهای اجرایی شهرداری محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می‌گیرد.

سرپرست اجراییات شهرداری اراک خاطرنشان کرد: به همین منظور نیروهای اجراییات شهرداری اراک به صورت مستمر اقدام به حذف زوائد بصری سطح شهر می‌کند و خیابان‌های مشهد، جلال آل احمد و داوران از جمله خیابان‌هایی هستند که اخیراً طرح حذف زوائد بصری شهری در آنها اجرایی شده است.
 

عابدی هدف از اجرای طرح حذف زوائد شهری را افزایش زیبایی بصری و تأمین رفاه حال شهروندان در تردد عنوان کرد و گفت: از صاحبان واحدهای تجاری و صنوف سطح شهر درخواست می‌شود تا با رعایت قانون و جلوگیری از سد معبر، ضمن احترام به حقوق شهروندی به افزایش زیبایی بصری شهر کمک کنند.

کد خبر 469421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.