رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش آغاز شد

رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در سواحل مکران آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش صبح سه‌شنبه با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی و فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد ارتش و با شرکت تیپ‌های هوابرد شیراز، نیروی مخصوص، واکنش سریع و با پشتیبانی نیروی هوایی و به طور گسترده هوانیروز ارتش در سواحل مکران آغاز شد.

این رزمایش با هدف ارزیابی میزان آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدها و انتقال سریع نیروها از مناطق سرزمینی به منطقه مأموریت برابر طرح‌های پیش‌بینی شده آغاز شد و طی آن انواع تاکتیک‌های خلاقانه بومی به منظور ارزیابی مهارت‌های چندگانه تیپ‌های حرفه‌ای نیروی زمینی ارتش عملیاتی می‌شود.

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش در خصوص برگزاری «رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا» اظهار کرد: نیروی زمینی، نیرویی پا در رکاب و در عرصه‌های مختلف رزمی توانمند و پیشرو است.

وی با اشاره به توان عملیاتی نزاجا در دستیابی به اهداف مدنظر افزود: امروز نیروی زمینی در عرصه‌های پهپادی و موشکی به توانمندی عملیاتی قابل ملاحظه‌ای دست یافته است.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: قدرت و توانمندی نیروی زمینی ارتش در پاسخ‌گویی به تهدیدات، در رزمایش اقتدار ۹۹ به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر 469400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.