«لاک‌پشت و حلزون» از حضور در جشنواره فیلم فجر بازماند

فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی به دلیل آماده نشدن نسخه نهایی از رقابت در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر باز ماند.

به گزارش ایمنا، از آنجا که فیلمبرداری فیلم سینمایی لاک‌پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی به منظور اجتناب از احتمال ابتلای عوامل و بازیگران به بیماری کرونا، قدری دیرتر از زمان برنامه‌ریزی شده آغاز شد و از سوی دیگر به دلیل تغییر در روند انتخاب و داوری این دوره از جشنواره فیلم فجر و حذف امکان تحویل نسخه نهایی و با کیفیت مطلوب در آخرین روزهای منتهی به جشنواره، بنابراین دست‌اندرکاران این فیلم تصمیم گرفته‌اند از حضور در سی و نهمین جشنواره فجر انصراف دهند.

علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و البرز کروبه (بازیگر کودک) گروه بازیگران اصلی این پروژه را تشکیل می‌دهند.

پانته‌آ مهدی‌نیا، محمد نریمانی، حمید خردمندی، زهره حجازی و علی رستگاری دیگر بازیگران فیلم سینمایی لاک‌پشت و حلزون هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «پدرام ۱۰ ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبروست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد.»

منبع: ایرنا

کد خبر 469332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.