برند کشتی افت پیدا کرده است

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در آیین رونمایی از سند برنامه راهبردی فدراسیون کشتی گفت: اگر یک مجموعه بخواهد موفق عمل کند باید برنامه محور باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در آیین رونمایی از سند برنامه راهبردی فدراسیون کشتی گفت: اساسا اگر یک مجموعه بخواهد موفق عمل کند باید برنامه محور باشد. قریب به ۳۰ سال است که نگاه برنامه‌ای در کشور وجود دارد. نزدیک پنج سال است که در وزارت ورزش و جوانان سعی شده همه تصمیم‌گیری‌ها برنامه محور باشد.

وی افزود: امروز اکثر سازمان‌ها به سمت آینده پژوهی می‌روند که در کشور ایران نیز برخی سازمان‌ها به این سمت رفته‌اند. اتفاق بسیار خوبی در فدراسیون کشتی رخ داده و این برنامه هشت ساله قطعا زمینه‌ساز اتفاقات خوبی خواهد بود. اگر تصمیم‌گیری ها برنامه محور نباشد به روزمرگی دچار می‌شویم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: رییس فدراسیون و دیگر دوستان در کشتی باید به این نکته توجه کنند که این برنامه به صورت کامل عملی شود. کشتی ورزش آیینی و ملی ما است و باید توجه لازم به آن شود. برند کشتی افت پیدا کرده و اقتصاد کشتی دچار مشکل شده است. این مسیری که در فدراسیون کشتی می‌خواهند بروند و برنامه هشت ساله است به ارتقای برند کشتی کمک می‌کند.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری‌ لیگ‌ کشتی یکی از اتفاقات بسیار خوب در این مدت بود که با وجود مخالفت‌ها لیگ به صورت پویا برگزار شد. امیدوارم که ورزش اول کشور به جایگاه واقعی خودش برسد و ظرف پایان دوره چهار ساله آقای دبیر به بیشتر اهداف دست پیدا کنیم. فدراسیون جدید پرکار و پرتلاش است و وزارت ورزش نیز همچون گذشته برای اجرایی شدن این برنامه‌ کمک خواهد کرد. اولویت ورزش قهرمانی کشور کشتی خواهد بود و به جز وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید کسانی که به فکر این رشته هستند همگی کمک کنند تا شاهد افتخار آفرینی کشتی‌گیران باشیم.

کد خبر 469203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.