پارک بزرگ سپاهان‌شهر صاحب زمین تنیس شد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از بهره‌برداری زمین‌های تنیس پارک بزرگ سپاهان شهر خبر داد و گفت: هزینه عملیات اجرایی این زمین‌های تنیس پنج میلیارد ریال بوده که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمین تنیس پارک بزرگ سپاهان شهر دو هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد و شامل یک زمین دو منظوره تنیس هارد کورت و بسکتبال با دو پایه بسکتبال تاشو – دو زمین تنیس خاکی ویژه آقایان و بانوان – بوفه – دفتر مدیریت و تجهیزات جنبی است.

وی با بیان اینکه زمین‌های تنیس پارک بزرگ سپاهان شهر مطابق با استانداردهای روز احداث شده است، تصریح کرد: هزینه عملیات اجرایی این زمین‌های تنیس پنج میلیارد ریال بوده که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: پروژه مشارکتی بازسازی زمین‌های تنیس پارک بزرگ سپاهان‌شهر جهت بهره‌برداری با هدف افزایش رضایت شهروندان و سلامت اجتماعی اصلاح شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه سه زمین تنیس متروکه و بلا استفاده بود که در سال‌های گذشته به دلیل عدم بهره‌برداری آسیب‌های زیادی دیده بود، ادامه داد: با پیشنهاد این منطقه به سازمان مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری مقرر شد بازسازی و بهره‌برداری از این زمین‌ها طی فرآیند اداری و حقوقی با قرارداد BOLT به بخش خصوصی سپرده شود.

رضایی با بیان اینکه با متعهد کردن مشارکت کننده نسبت به بازسازی و تجهیز زمین‌ها در طی دو ماه هم اکنون جهت بهره‌برداری شهروندان آماده شد، اظهار کرد: اصفهان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور است و امیدواریم شاهد حضور بیشتر مشارکت بخش خصوصی باشیم.

کد خبر 469146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.