یک گام تا ساحل آرامش!

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که حواشی زیادی را در هفته گذشته سپری کرده اند و برای رسیدن به ساحل آرامش باید شاگردان نکونام را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۶:۴۰ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت، سرخ پوشان تلاش می‌کنند پس از هفته پرحاشیه که حاصل از تساوی در دربی جذاب پایتخت بود، برابر شاگردان جواد نکونام به پیروزی برسند و از کورس قهرمانی جا نمانند.

لک گلر ثابت قرمزها

حامد لک سنگربان مطمئن پرسپولیس است و بعید به نظر می‌رسد جایش را به گلر کروات تیم، رادوشویچ بدهد، بنابراین حضور وی در ترکیب قطعی است.

سید جلال و دیگران!

محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی و سعید آقایی چهار مدافع قرمزها برابر فولاد هستند، به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی، قصد ندارد تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند و مهدی شیری همچنان نیمکت نشین است.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمز پوشان در بازی امروز، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، کمال کامیابی نیا و احسان پهلوان هستند، با اینکه هواداران پرسپولیس دل خوشی از کامیابی نیا و نورالهی به دلیل اشتباهاتشان در شهرآورد ندارند اما به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی قصد ندارد به ترکیب ثابتش دست بزند.

عبدی و امیری در خط حمله

وحید امیری و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در بازی با شاگردان نکونام خواهند بود، بنا به تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۴-۴-۲ بازی خواهند کرد و باید دید دو مهره سرخ پوشان در خط حمله در مصاف با فولاد چه عملکردی خواهند داشت.

کد خبر 469130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.