نجات زن جوان پس از ساعت‌ها جستجو در بیابان‌های سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از نجات یک زن جوان که در بیابان‌های گردنه "خروس گلو" شهرستان مفقود شده بود در عملیات جستجوی چهار ساعته مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سهراب قرقانی، اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن همسرش در به بیابان‌های "خروس گلو" مأموران پاسگاه انتظامی "وردشت" به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد همسر فرد تماس گیرنده به دلیل اختلاف با وی از خودرو پیاده شده و به طرف بیابان حرکت کرده که بر اثر عدم آشنایی به محل و تاریکی هوا مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تصریح کرد: بلافاصله سه تیم عملیاتی به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان به همراه تیم‌های امداد و نجات هلال احمر عملیات جستجو را آغاز کردند.

سرهنگ قرقانی گفت: سرانجام پس از چهار ساعت تلاش و جستجوی دقیق و بی‌وقفه زن جوان که بر اثر سرما و برودت شدید هوا در بیابان‌های اطراف گردنه سرگردان شده بود توسط اکیپ عملیاتی پلیس پیدا شده و به منظور رسیدگی به وضعیت سلامت وی تحویل نیروهای امدادی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در خاتمه با بیان اینکه اختلاف در زندگی زناشویی امری طبیعی است اما زوج‌ها نباید اجازه دهند که اختلافات به ناراحتی و کدورت از هم مبدل شود، گفت: مطمئناً هیچکدام از زوج‌هایی که با هم اختلاف دارند راضی نیستند به یکی از آنها آسیبی وارد شود پس بهتر است قبل از اینکه اختلاف آنها باعث بروز حادثه‌ای ناگوار شود با گذشت و عذرخواهی زندگی را برای خود شیرین کنند.

این مقام انتظامی همچنین به شدید بودن سرمای هوا در این فصل از سال در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان از تردد در مسیرها و مناطق کوهستانی و برفی خودداری کرده و در صورت ضرورت حتماً تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکلی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی در میان بگذارند.

کد خبر 468914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.