بهره‌برداری از ۱۱ پروژه شهری در گلپایگان تا پایان سال

شهردار گلپایگان گفت: ۱۱ پروژه شهری شهرداری گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری گلپایگان با مشارکت بخش خصوصی چند طرح مهم در مرکز شهر از جمله پارکینگ طبقاتی بازار شهر را در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عملیات ۱۰ طرح عمرانی در شهر گلپایگان اجرا شده است که یکی از مهمترین پروژه‌ها پارکینگ طبقاتی بازار شهر است، افزود: پارکینگ طبقاتی یکی از پروژه‌های سرمایه گذاری است که با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به متراژ یک هزار و ۷۰۰ متر و با زیر بنای حدود هفت هزار متر مربع با برآورد ۱۲ میلیارد تومان در سال جاری اجرا شد و تاکنون پنج میلیارد تومان هزینه صرف آن شده است.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه آزادسازی بلوار ورودی شهر گلپایگان با هدف کاهش بار ترافیکی در حال اجرا است، افزود: از یک هزار متر طول آزاد سازی این بلوار تاکنون بیش از ۶۰۰ متر آن آزادسازی شده است و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

شکرزاده از اجرای چند طرح عمرانی در شهر گلپایگان خبر داد و گفت: اجرای بند قایقرانی در رودخانه انار بار یکی دیگر از پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که می‌تواند زیر ساختی برای جذب گردشگر در شهر گلپایگان باشد.

وی افزود: ۱۱ پروژه شهری شهرداری گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 468883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.