برگزاری رویداد ملی شتاب تخصصی محیط زیست شهری در قم

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از برگزاری رویداد ملی شتاب تخصصی محیط زیست شهری به همت مرکز نوآوری گردشگری و ستاد شهر هوشمند و معاونت خدمات شهری شهرداری قم خبر داد.

به گزارش ایمنا، مصطفی ملایی با بیان اینکه این رویداد ملی نخستین شتاب تخصصی در حوزه زیست محیطی است به اهداف برگزاری این رویداد اشاره و اظهار کرد: این رویداد در ۹ محور در حوزه محیط زیست شهری برنامه‌ریزی شده است.

وی گسترش فرهنگ کارآفرینی در مأموریت‌های شهرداری به‌ویژه در حوزه محیط زیست شهری، احصاء و معرفی ظرفیت‌ها و نیازهای شهرداری قم در حوزه محیط زیست شهری به نخبگان، فعالان و جامعه دانشگاهی، ارتقا سطح عملکرد و کیفیت ارائه خدمات زیست محیطی شهرداری قم را بخشی از اهداف این شتاب تخصصی برشمرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم شناسایی و معرفی ظرفیت‌های جدید سرمایه گذاری در حوزه محیط زیست شهری قم، توسعه و تقویت تعاملات اثربخش بین بخشی دانشگاهی و شهرداری، شناسایی و معرفی فرصت‌های جدید کسب و کارهای دانش بنیان مرتبط با موضوعات محیط زیست شهری را از اهداف دیگر این رویداد علمی عنوان کرد و افزود: بسترسازی ارائه ایده‌ها و شیوه‌های نوین در بهبود خدمات در حوزه محیط زیست شهری، جلب مشارکت سازمان‌ها، نهادها و بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و طرح‌های محیط زیستی شهرداری قم از دیگر اهداف این رویداد است.

وی با اشاره به نقش این شتاب تخصصی در تسهیل و تسریع در تحقق مأموریت‌های هفت‌گانه مصوب در چشم‌انداز ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی عملیاتی ۱۴۰۰ شهرداری قم، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با مجموعه دستگاه‌هایی که در این زمینه یاری‌گر ما هستند، گام‌های مثبتی در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود برداریم.

ملایی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، وبینارهای تخصصی این رویداد ملی از ۲۷ دی ماه تا ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد؛ همچنین مهلت جمع‌آوری ایده‌ها تا اول اسفند ماه ۹۹ خواهد بود و داوری و دفاع از ایده‌ها ۹ تا ۱۱ اسفند و آئین اختتامیه نیز روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه با حضور برگزیدگان نهایی و صاحبان ایده برگزار خواهد شد.

کد خبر 468819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.