کاهش ۹ درصدی آمار مراجعان نزاع و درگیری/آمار نزاع در مردان بیش از زنان است

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در هشت ماهه سال جاری آمار مراجعان نزاع ۹ درصد کاهش یافته است و در این مدت ۲۸ هزار و ۳۸۸ مصدوم نزاع و درگیری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند، آمار مردان در نزاع و درگیری بیش از زنان است.

علی سلیمان پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در هشت ماهه سال جاری آمار مراجعان نزاع و درگیری ۹ درصد کاهش داشته، است، اظهار کرد: در این مدت ۲۸ هزار و ۳۸۸ مصدوم نزاع و درگیری به ادارات پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند، در مدت مشابه سال گذشته در استان حدود ۳۱ هزار و ۱۹۹ نفر به دلیل نزاع و درگیری به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به آمار زنان و مردانی که به دلیل نزاع و درگیری به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: در هشت ماهه سال جاری از کل مراجعان نزاع و درگیری که به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، حدود ۱۸ هزار و ۵۸۲ نفر مرد و ۹ هزار و ۸۰۶ نفر زن بودند که آمار مردان در این زمینه حدود دو برابر بیشتر از زنان است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آبان ماه امسال نیز ۳ هزار و ۹۴۹ نفر به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۸.۱ درصد بیشتر شده است.

کد خبر 468793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.