نفرزاده: کم اشتباه و با تمرکز بودیم

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: گفته بودم که روند ما صعودی است و روز به روز بهتر خواهیم شد.

به گزارش ایمنا، فرهاد نفرزاده پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم والیبال آذرباتری مقابل هراز آمل در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در نیم فصل در تیم ما ایجاد شد به زمان نیاز داشتیم تا به هماهنگی کافی برسیم. گفته بودم که روند ما صعودی است و روز به روز بهتر خواهیم شد.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان ما مربوط به رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید هستند یعنی تجربه بالایی ندارند. در برخی از بازی‌ها اشتباهات زیادی دارند و در برخی دیگر از بازی‌ها که با دقت بالاتری بازی می‌کنند می‌توانند دست به کارهای بزرگ بزنند.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: امروز خوشبختانه کم اشتباه و با تمرکز بودیم. به کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم، چون شاهد یک والیبال زیبا، جذاب و تماشاگرپسند بودیم. هر دو تیم از ابتدای بازی به صورت جوانمردانه برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند.

بنابه گزارش فارس، نفرزاده عنوان کرد: این بازی‌ها به رشد و پیشرفت والیبال ایران کمک خواهد کرد و قطعاً افراد بیشتری به این رشته جذب خواهند شد. متأسفانه در ست چهارم مچ پای جاوید، یکی از بازیکنان خوب ما دچار پیچ خوردگی شدید شد که احتمالاً ۲ تا ۳ هفته دور از میادین خواهد بود.

کد خبر 468453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.