برون‌سپاری صدور پروانه فعالیت رانندگان ناوگان حمل و نقل بار بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی ویژه دفاتر پیشخوان متقاضی برای ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل بار و کالا سنگین و نیمه سنگین درون شهری خبر داد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تلاش‌های شده توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با هدف سهولت و تسریع در دریافت پروانه فعالیت و اشتغال رانندگان ناوگان سنگین و نیمه سنگین اقدام به برون‌سپاری ارائه این خدمات توسط دفاتر معتبر پیشخوان دولت شد.

وی با بیان اینکه این اقدام از بهمن ماه اجرا خواهد شد، گفت: تا پیش از این رانندگان برای دریافت پروانه فعالیت و اشتغال باید مدارک خود را از طریق اداره پست به سازمان ارسال می‌کردند و پروانه در سازمان صادر می‌شد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی توسط سازمان حمل و نقل خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی_توجیهی توسط کارشناسان واحد بار و کالا سازمان تدریس شده است. در این دوره آموزشی نمایندگان ۱۱ دفتر پیشخوان از استان هرمزگان تحت آموزش قرار گرفتند.

اخلاقی با بیان اینکه از بین ۱۱ دفتر پیشخوان هشت دفتر در بندرعباس خدمات ارائه می‌دهند، گفت: نمایندگانی از دفاتر پیشخوان شهرستان‌های میناب، رودان و کیش نیز در این دوره آموزشی حضور داشته و آموزش دیدند.‌

کد خبر 468354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.