راه‌اندازی فرهنگسرای هنر و رسانه در همدان

شهردار همدان با تاکید بر لزوم حمایت مادی و معنوی مجموعه مدیریت شهری از اهالی رسانه، گفت: در همین راستا فرهنگسرای هنر و رسانه در همدان راه اندازی می شود تا بتوانیم به بخشی از نیازهای فعالان این عرصه پاسخ بدهیم.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان همدان، اظهار کرد: محل مناسبی در یکی از بهترین نقاط شهر برای فرهنگسرای رسانه اختصاص یافته که امیدواریم در این دوره از فعالیت خانه مطبوعات شاهد افتتاح این طرح باشیم.

وی افزود: نقش و جایگاه ویژه رسانه‌ها و مطبوعات در ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات منشأ خیر در راستای توسعه فرهنگ استان همدان باشند.

شهردار همدان تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها درباره مشکلات شهری دقت‌نظر و سعه‌صدر بیشتری داشته باشند چرا که اقناع افکار عمومی بر عهده این قشر است و درخواست تعامل و مشارکت بیشتری در این زمینه داریم.

صوفی گفت: مدیریت شهری در کنار اجرای وظایف خود نیازمند مشارکت و حمایت جدی رسانه‌ها است و مشتاقانه از نقد منصفانه اصحاب رسانه در اجرای امور استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به گستردگی و چندوجهی بودن فعالیت‌های شهرداری، خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ به عنوان بخشی از وظایف مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است که آموزش شهروندی، برگزاری جشنواره شهروند برگزیده و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در شهر نشانه توجه ویژه شهرداری همدان به این حوزه است.

شهردار همدان بر لزوم حمایت‌های مادی و معنوی از رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: رویکرد حمایتی از رسانه‌ها باید مستمر باشد و در سال‌های اخیر با توزیع عادلانه آگهی‌ها و اشتراک نشریات محلی و حمایت از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در اولویت برنامه‌های شهرداری همدان قرار گرفته است.

به گفته صوفی به دلیل مشکلات مالی و اعتباری که در دو سال اخیر بر کشور و به ویژه شهرداری‌ها تحمیل شد، در پرداخت مطالبات مالی رسانه‌ها تأخیر به وجود آمد که به زودی برطرف می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 468317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.