۴۲۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر فعال است

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر حدود ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه فعال در دستور کار این سازمان است که این رکورد پروژه‌ها از نظر ریالی و حجمی برای اولین بار اتفاق افتاده است.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طول ۱۷ ماه اخیر ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نسبت به نوسازی ماشین‌آلات و تجهیزات این سازمان اقدام شده است.

وی افزود: این سازمان از سال‌ها قبل امور مربوط به خدمات شهری و عمرانی را انجام می‌دهد که با انجام این اقدامات به طور طبیعی ماشین‌آلات دچار فرسودگی‌هایی می‌شود تا جایی که هزینه تعمیرات و نگهداری آنها غیرمنطقی خواهد شد، بنابراین باید نوسازی شده یا ماشین‌آلات جدید جایگزین شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه روند تولید بتن سازمان عمران نسبت به قبل بسیار قوی‌تر و پویاتر شده است، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه فعال داریم که این رکورد پروژه‌ها، از نظر ریالی و حجمی برای اولین بار اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً هفت دستگاه تراک‌میکسر ۲۶ تن حمل بتن با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد ریال و یک دستگاه خودرو نور رسان با اعتبار سه میلیارد ریال به امکانات سازمان عمران اضافه شده است.

طرفه تابان ادامه داد: از ابتدای فعالیت سازمان عمران هشت تراک میکسر در اختیار این سازمان بوده و ما توانستیم به اندازه میزان وجود داشتن از قبل، هفت تراک میکسر جدید با استاندارد بالا اضافه کنیم.

وی اظهار کرد: در خصوص مباحث نقشه‌برداری با توجه به اینکه دستگاه‌های پیشرفته‌تری به کمک تیم نقشه برداری آمده است. سه دوربین پیشرفته با دقت و نظر و سرعت عمل بهتر برای مباحث پیمانکاری خریداری شده که دقت و کیفیت این دستگاه‌ها کمک کرده زودتر بتوانیم خط پروژه‌ها را ترتیب اثر داده و برداشت‌های دقیق‌تری در زمان اجرا و تهیه نقشه از بیلت‌ها داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده این سازمان تهیه بلوک فرش‌های استاندارد بوده است، افزود: دستگاه خط تولید جداول وت‌پرس را داریم که کیفیت جداول بسیار خوب و پردوام است و مشخصات فنی قوی‌تری نسبت به جداول قدیم دارد و در احداث تمامی خیابان‌های جدید از جداول وت‌پرس با جذب آب کمتر و مقاومت بیشتر در یخبندان استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان عمران در صدد تولید بلوک‌فرش‌های وت‌پرس است، خاطرنشان کرد: قرارداد این دستگاه به ارزش حدود هشت میلیارد تومان منعقد شده و در حال ساخت است که تا کمتر از یک ماه آینده می‌توانیم در کنار جداول پیش ساخته وت‌پرس، موزائیک فرش وت‌پرس نیز داشته باشیم.

کد خبر 468308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.