کشته شدن یک محیط‌بان در دماوند بر اثر تیراندازی افراد ناشناس+ عکس

محیط‌بان عباس میرزاکریمی شب گذشته بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در دماوند جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته افراد ناشناس به خودرو عباس میرزا کریمی محیط‌بان با سابقه و پرتلاش دماوند تیراندازی کردند و وی جان خود را از دست داد.

بنا بر گزارش دیده‌بان محیط زیست ایران، این حادثه در مسیر جاده آبسرد و با سلاح جنگی اتفاق افتاده است که ضاربان هنوز شناسایی نشدند و انگیزه آنها مشخص نیست. عباس میرزا کریمی سال‌ها ریاست اداره محیط زیست دماوند را برعهده داشته است.

در همین پیوند سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور صبح امروز در پیامی درگذشت محیط‌بان کریمی را تسلیت گفت؛ در متن پیام آمده است:

" انالله و اناالیه راجعون"

در کمال تأسف با خبر شدم، ارشد محیط‌دار عباس میرزا کریمی که یکی از محیط‌بانان پرتلاش و قدیمی در عرصه حفاظت از طبیعت ایران بود، بر اثر حادثه‌ای که دلایل وقوع آن در دست بررسی است، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

ایشان در طول سال‌های خدمت در یگان حفاظت محیط زیست منشأ خدمات ارزشمندی بود که نتایج بسیاری از آنها همچنان در مناطق مختلف و به ویژه منطقه دماوند قابل لمس است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه محیط‌بانی کشور، برای این خدمتگزار صدیق و ایثارگر آرزوی رحمت و غفران الهی دارم و برای خانواده گرانقدرش صبر و سلامتی خواستارم. "

کد خبر 468263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.