شهردار کرمانشاه از اسم قالیباف سوءاستفاده می‌کند/طلوعی ۲۵ بار به شورا دعوت شده ولی نمی‌آید

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: ۲۵ بار شهردار را به صحن علنی دعوت کرده‌ایم ولی بیش از یک سال است در هیچ جلسه شورای شهر شرکت نکرده و به درخواست اعضای شورا نیز اهمیتی نمی‌دهد.

غلامرضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بالا گرفتن چندباره اختلاف میان اعضای شورا و شهردار کرمانشاه، اظهار کرد: بارها شده که وقتی دستورجلسات شورا مطرح می‌شود، اعضای حامی شهردار در جلسه علنی غیبت کرده یا وقتی جلسه تشکیل می‌شود آن را از حدنصاب می‌اندازند.

وی افزود: ۲۵ بار شهردار را به صحن علنی دعوت کرده‌ایم که تنها ۲۲ بار در زمان ریاست من در شورا بوده و مدارک آن نیز وجود دارد ولی آقای شهردار بیش از یک سال است در هیچ جلسه شورای شهر شرکت نکرده و به درخواست اعضای شورا نیز اهمیتی نمی‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: هیچ‌کدام از مسئولان ذی‌ربط استان نیز به تخلفات شهردار کرمانشاه عکس‌العملی نشان نمی‌دهند درحالی که تعداد تخلفات وی فوق‌العاده زیاد است.

وی ادامه داد: شهردار کرمانشاه قبلاً پایتخت‌نشین و یکی از مدیران مناطق شهرداری در زمان آقای قالیباف بوده است و به همین دلیل از اسم ایشان سوءاستفاده می‌کند.

امیری خاطرنشان کرد: مسئولان استانی نیز به‌خاطر این که آقای قالیباف رئیس مجلس است و ممکن است در آینده رئیس جمهور شود، با وی هیچ برخوردی نمی‌کنند و هیچ کس جرأت مقابله با او را ندارد.

وی تصریح کرد: البته نزدیک شش ماه است که طلوعی، شهردار کرمانشاه می‌خواهد با رئیس مجلس عکس بگیرد اما این اجازه را به او نداده‌اند.

کد خبر 468099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.