سید مهدی سیدصالحی مهمان لایو اینستاگرام خبرگزاری ایمنا + جزئیات

سید مهدی صالحی، بازیکن سابق سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور فردا (چهارشنبه) از ساعت ۲۱ میهمان لایو اینستاگرامی خبرگزاری ایمنا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مهدی سید صالحی یکی از بازیکنان باکیفیت و بااخلاق فوتبال ایران در دو دهه اخیر است. او که با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد، پیراهن سه قطب دیگر لیگ یعنی استقلال، پرسپولیس و تراکتور را نیز به تن کرد تا یکی از خاص‌ترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود. او سال ۲۰۰۷ همراه با سپاهان فینالیست آسیا شد و طعم حضور در جام باشگاه‌های جهان را مزمزه کرد.

سید صالحی تنها بازیکن ایرانی است که موفق به کسب آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا شده و سال ۲۰۰۷ به این مهم دست یافت. ۲ قهرمانی در لیگ برتر، چهار نایب قهرمانی و سه قهرمانی جام حذفی گوشه‌ای از دیگر افتخارات این مهاجم سابق سپاهان است. او با وجود بازی در تیم‌های مختلف، خودش را سپاهانی می‌داند و به همین دلیل، محبوب هواداران اصفهانی است و حالا که چند سالی است فوتبال را کنار گذاشته، از یاد آن‌ها نرفته است.

سید مهدی سید صالحی فردا چهارشنبه - ۲۴ دی ماه - از ساعت ۲۱ میهمان لایو اینستاگرامی صفحه رسمی خبرگزاری ایمنا است و از دوران جذاب بازیگری‌اش در چهار قدرت فوتبال ایران گرفته تا وضعیت فعلی سپاهان با هدایت محرم نویدکیا و شهرآورد هفته جاری پایتخت گپ خواهیم زد.

آدرس صفحه رسمی خبرگزاری ایمنا در اینستاگرام، "imna.farsi@" که می‌توانید اینجا را کلیک کرده و به آن وارد شوید و این گفت و گو جذاب را دنبال کنید.

همچنین شما عزیزان و مخاطبان خبرگزاری ایمنا می‌توانید از طریق ارسال دیدگاه در این صفحه یا درج کامنت در اینستاگرام ایمنا، سوالات و نقطه نظرات خود را پیرامون این چهره ورزشی فوتبال ایران، با ما در میان بگذارید.

کد خبر 468073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.