هوشمندسازی پلیس در گرو آموزش‌های نوین و کاربردی

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به لزوم هوشمندسازی پلیس ویژه گفت: آموزش‌های نوین و کاربردی در راستای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان‌ های ویژه قرار دارد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی روز دوشنبه در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا افزود: آموزش‌های نوین و نظارت بر اجرا، در آمادگی عملیاتی و انجام بهینه و مطلوب مأموریت‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی همواره درصدد نفوذ و توطئه افکنی هستند و نوع تهدیدات نسبت به گذشته تغییر کرده است؛ از این‌رو پلیس باید با به کارگیری آموزش‌های نوین همیشه بروز باشد تا بتواند تهدیدات و توطئه‌ها را به‌موقع شناسایی و خنثی کند.

سردار کرمی با اشاره به لزوم هوشمندسازی پلیس ویژه بیان کرد: آموزش‌های نوین و کاربردی در راستای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان‌های ویژه قرار دارد و هرچه بتوانیم در این امر موفق باشیم، اثرات مطلوب آن را در مأموریت‌ها مشاهده خواهیم کرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه آمادگی جسمانی و علمی - بصیرتی کارکنان، رمز موفقیت در مأموریت هاست، تصریح کرد: کارکنان پلیس ویژه با توجه به نوع مأموریت‌های محوله باید همیشه از آمادگی عملیاتی و معنوی برخوردار باشند تا بتوانند در برقراری و حفظ امنیت پایدار کشور موفق باشند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس در جهت حفظ و برقراری امنیت داخلی و احساس آرامش مردم ایران اسلامی است و امیدواریم بتوانیم در امر خدمت رسانی مطلوب به مردم همچون گذشته موفق باشیم.

کد خبر 467914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.