کاهش ۵.۸ درصدی مصدومان ناشی از حوادث کار در ۷ ماهه امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار فوت و مصدومان ناشی از حوادث کار در استان اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

علی سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار فوت ناشی از حوادث کار در هفت ماهه امسال در استان اصفهان، اظهار کرد: در هفت ماهه سال جاری تعداد ۶۲ نفر که همگی مرد بودند، به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

وی با مقایسه آمار فوت ناشی از حوادث کار در سال ۹۹ و ۹۸ در استان اصفهان، تصریح کرد: تا مهرماه امسال حدود ۶۲ مورد فوتی به دلیل حوادث ناشی از کار در پزشک قانونی مورد معاینه قرار گرفته‌اند و این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۵۰ نفر و همگی مرد بودند، افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص بیشترین علل فوت در حوادث ناشی از کار در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: بیشترین علت فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است.

وی گفت: در این مدت آمار مصدومان ناشی از کار حدود یک هزار و ۴۳۹ نفر بوده است که از این تعداد ۷۰ زن و یک هزار و ۳۶۹ مرد در حوادث ناشی از کار مصدوم شده‌اند.

سلیمانی‌پور با اشاره به اینکه امسال آمار مصدومان ناشی از حوادث کار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است، توضیح داد: آمار مصدومان ناشی از حوادث کار نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۵۲۸ نفر مصدوم شدند و از این تعداد ۱۱۳ نفر زن و یک هزار و ۴۱۵ مرد بوده است حدود ۵.۸ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: امسال و سال گذشته در استان اصفهان مردان بیش از زنان در حوادث ناشی از کار مصدوم شدند و طی این مدت تمام افراد فوت شده در حوادث ناشی از کار مرد بوده‌اند.

کد خبر 467905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.