فولاد شرافتمندانه بازی نکرد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه دوم شاهد فوتبال شرافتمندانه ای از فولاد نبودیم و همین باعث شد سپاهان امتیاز مهمی را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان امروز_یکشنبه ۲۱ دی ماه ۹۹_پ س از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: در نیمه اول شاهد یک بازی خوب و با کلاس بودیم و توانستیم توپ و زمین را کنترل کنیم البته مشکل تیم ما در ضربات آخر بود در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم، اما نتوانستیم این کار را به خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازی هرچه پیش رفت جنجالی‌تر شد و تیم پزشکی فولاد دائم داخل زمین بودند و هر چند دقیقه یک بازیکن روی زمین می‌افتاد که این موضوع بحث فر پلی را زیر سوال می‌برد با این نوع فوتبال مجبور به ادامه بودیم که این موضوع درسی شد برای بازیکنان تیم ما، شب قبل بازی اعلام شد داور این دیدار تغییر کرده که این تصمیمات عجیب بود، این داور سوت‌های خوبی نزد و در حد فوتبال ما نبود.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: در نیمه دوم شاهد فوتبال شرافتمندانه‌ای از فولاد نبودیم و همین باعث شد سپاهان امتیاز مهمی را از دست بدهد. باید امتیازها را کسب کنیم تا از صدر جدول دور نشویم، تصمیم داریم این تیم را قهرمان کنیم و هدف مشخصی داریم، وقت اضافه لازم گرفته نشد و ما همچنان به این تصمیم معترض هستیم زیرا بازیکنان فولاد در هر لحظه خود را به زمین می‌انداختند.

مرزبان اضافه کرد: بازیکنان خوبی را در خط حمله داریم و شانس‌های خوبی داریم باید از این موقعیت‌ها به درستی استفاده کنیم، این اتفاق بیشتر بحث روانی است؛ هواداران بدانند که این تیم برای قهرمانی بسته شده است.

کد خبر 467704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.