بازی‌های زیبایت را با برد تکمیل کن

ششصد و پنجاه و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "یک مبارزه مهیج در راه است" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار سپاهان و فولاد خوزستان دارد. تیم فوتبال سپاهان باید در هفته نهم آماده پیکار با فولاد خوزستان شود. بازی حساسی که نتیجه آن علاوه بر ۲ تیم برگزار کننده، برای سایر مدعیان از جمله استقلال، صنعت نفت، تراکتور، پیکان، گل‌گهر و حتی پرسپولیس نیز حائز اهمیت بوده و پیروزی سپاهان با توجه به نتیجه دیدار حساس پرسپولیس و استقلال می‌تواند شاگردان نویدکیا را به صدر جدول برساند.

"بازی‌های زیبایت را با برد تکمیل کن" تیتر دیگری از این رسانه است که به بررسی دیدار ذوب آهن آلومینیوم اراک پرداخته است. سبزپوشان اصفهانی در حالی آماده پیکار با آلومینیوم اراک می‌شوند که هفته گذشته مقابل تراکتور به میدان رفته و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند. شاگردان رضایی برای تغییر روند خود باید آلومینیوم را شکست دهند. آن‌ها در ۹ بازی قبلی خود ۶ تساوی و ۳ شکست را تجربه کرده و با اندوختن ۶ امتیاز، همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارند و برای بازگشت به لیگ محکوم به شکست دادن آلومینیوم هستند.

"انتظار داریم همه مسائل در زمین مسابقه اتفاق بیفتد" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که صحبت‌های مرزبان را در خود جای داده است. مرزبان گفته است: سپاهانی‌ها انتظار بازی فوتبالی جوانمردانه را داریم. احترام خاصی برای فولاد قائل هستیم و انتظار داریم همه مسائل داخل زمین اتفاق بیفتد.

وی افزود: کسی را به چیزی متهم نمی‌کند و قرارمان این بوده که حرف اول را برای سپاهان بازی جوانمردانه بزند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 467659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.