گاندوها دنبال کسب اولین ۳ امتیاز لیگ

تیم های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در دیدار معوقه هفته نهم به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب آهن اصفهان در یک دیدار معوقه از هفته نهم، امروز _ یک شنبه ۲۱ دی ماه _ از ساعت ۱۵ در شهر اراک به مصاف تیم آلومینیوم خواهد رفت.

شاگردان رحمان رضایی بازی قبل خود برابر تراکتور را با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار کردند تا همچنان بدون پیروزی لیگ را ادامه دهند. ذوبی ها در ۹ بازی خود در لیگ برتر ۶ تساوی و ۳ شکست را ثبت کرده‌اند و با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان تیم آلومینیوم بازی قبل خود را با نتیجه ۲ بر صفر برابر استقلال شکست خورد. شاگردان رسول خطیبی از ۹ بازی که انجام داده‌اند ۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ شکست را به دست آورده‌اند تا با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گیرند.

هر دو تیم برای کسب حداکثر امتیاز بازی وارد میدان می‌شوند. آلومینیوم نمی‌خواهد در این بازی خانگی امتیازی از دست بدهد و می‌تواند با پیروزی در این دیدار تا ۳ پله در جدول لیگ برتر صعود کند. همچنین ذوبی ها که هیچ بردی نداشته‌اند، در اندیشه کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر هستند تا بتوانند ادامه لیگ را بهتر از پیش سپری کنند. شاگردان رضایی می‌توانند با این پیروزی خود را از انتهای جدول جدا کنند.

سایر دیدارهای لیگ برتر (یک شنبه ۲۱ دی ماه):

سپاهان _ فولاد (معوقه هفته نهم، ساعت ۱۵)

نساجی _ صنعت نفت آبادان (هفته یازدهم، ساعت ۱۵)

کد خبر 467510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.